< Till bloggens startsida

Idag vare dags för förändring!

"Nu har jag fått nog av mitt långa hår, jag vill ha kortare!" är en tanke jag har haft i en månads tid ungefär och idag blev den dagen då jag bestämde mej för att slå till och klippa bort det mesta. Sagt och gjort - jag ringde salongen Haircorner på Fredsgatan i Örebro innan lunch och fick en tid till klockan 15. Det första som gjordes var att klippa av 2-3 dm av håret i ett enda svep! Gissa vicken känsla de va och se allt det håret i handen på frisörskan!

Ska jag vara ärlig var det lite som att min image eller vad man nu ska kalla det, bara fick en blackout - för att sedan starta upp på nytt igen med helt nya förutsättningar. Jag blev en Camilla utan det långa håret.


Före och efterbild..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0