< Till bloggens startsida

fredag :)

jobbat lite denna vecka som vanligt..sett lite filmer när jag vart ledig med..
som t.ex. Transformers, Rush Hour 3, och Into The Blue...å drömde mej bort till karibien, sol, bad och snorkling..Jag vill, jag vill!!..
ledig nue i helgen å jag ska väl förhoppningsvis inte göra något spec. Har bara 4 pass kvar på jobbet..:) eller :(. Lite blandade känslor inför att sluta..tycker de vart skönt där, jag trivs å vill gärna jobba som timmare i höst..samtidigt som det känns skönt att sluta.. Men så äre oxo plugget jag har delade känslor om..: skönt att slippa plugga på kvällar å sådär, men även kul att träffa alla igen å komma in i pluggandet igen..
på måndag fyller min brorsdotter 6 år å de ska firas me kalas. Jag håller på å gör en såndär scrapblog tillna' med bilder på henne å sådär som ja kan visa då..hoppas hon gillar den..

see ya l8r!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0