< Till bloggens startsida

internet! weei!...i 4 timmar bara :/

jaaapp..men på fyra timmar hinner en del laddas ner...ca 8 avsnitt! :p
så de gjorde jag igår..
å bubbla lite vatten med..gjorde julmust å cola..bara äälskar min sodastreamer! den är så ball! ^^
idag e-handlat lite julklappar idag..
ska till stan imorn med jossan å julhandla lite mer..
å på torsdag blire mys med gänget hos joss..naajs
det är en kväll ledig från plugg...inte för att jag skulle plugga dårå men ändå xD
men till litteraturstudien(b-uppsatsen) så har vi hittat artiklar iaf..å imorn ska vi skriva bakgrund å läsa igenom artiklarna... så vi är på väääg! :P (ja, det var en koppling till björnbröder btw :p)
dyrt med bensin förresten, har jag nämnt det?
min bil drar lite mer än en vanlig bil..
kan man lugnt säga då den drar 0.89l/mil blandad körning enligt mina beräkningar..
inte riktigt vad jag hade velat ha i dessa tider..men va f*n, jag kör på ändå för jag har juh en biiil! :P
idag fanns de f*n ingen parkeringsplats på gratisparkeringen vid universitetet..
så fick ställa mej å betala 10 spänn för dagen..:(
hoppas de blir bättre imorn då jag kommer kl 9 å inte kl 10..de har iaf funnits andra dagar..:/
idag har jag pluggat liite..ska väl fortsätta med det.
:O vaere jag skriver?!?! aldrig på maken har man väl hört något sånt från mej?! nä nu får jag allt ta mej i kragen! :/
xD
//yours truly, Camilla ;)

Senaste musiken: Kings Of Leon - "Use Somebody" Betyg: 5 av 5
Kings of Leon - "Sex on Fire"
Betyg: 4 av 5
Killers - "Human" (jag vet, den är rätt gammal.. ^^) Betyg: 4 av 5
Jordin Sparks - "Tattoo" Betyg: 5 av 5
T.I. - "What ever you Like" Betyg: 4 av 5
The Script - "Breakeven" Betyg: 4 av 5
McFly - "Lies" Betyg: 5 av 5
David Cook - "Light on" Betyg: 4 av 5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0