< Till bloggens startsida

Julafton, fester å bakfullhet..

Julafton börjar med klappöppning hos M kl 00 nånting, fick skidglasögon :D
sen bar de hemmåt å så vakna man seent :sovmorgon :P
sen kommer Bror 1 till oss i Björkhaga å bär in massa klappar..
sen kommer Bror 2 med fru å 2 barn till oss runt kl 13
ris a la malta å skinka bjuds de på
sen börja julklappsutdelningen
massor av grejjer till Emil å Lisa, mina brorsbarn..
å en del till Bror 2 å svägerskan oxo. av mej fick dem en digital fotoram!
ja fick ett dyrt parfymset av dem å en trisslott ja vann 25 spänn på :)
Emil å Lisa fick twister av mej, jag vill juh kunna spela med dem :P



sen skulle de få med sej allt i sin lilla citroen C3..gick knappt..^^ när kalle börja på teve
missa lite av det, men de gör juh inget- man har liksom sett de hundra gånger innan..åsså har ja det på hårddisken ;)
sen efter det bärde de av till min morbror å sen längbro kyrka för å tända ljus på mormors å morfars gravplatser.
mkt fint med alla andra ljusen oxo.
efter det bar de hem till moster å hennes familj för resten av julfirandet å julklapparna :P
fick en jädra massa bra grejjer, tex en gps navigator, cykelställning till mitt drag på bilen, trådlös mus mm..fin fina grejjer :P

juldagen- slappa framför teven..närmare sagt med Johnny Depp i pirates otC 2..å med en påse chips i näven :P

annandag jul - mellandagsrean på stan!! köpte le coq sportif skor för 600 spänn! kosta annars 900! :P å så hitta ja ett par byxor å örhängen till nyår..naaajsigt :P
sen vare att dra hem å snygga till sej för å festa! Förfest hos Robin - the black hole ;). Drack nåra drinkar..bla min egna P2:a! Apple Sourz å vanilj vodka..lättdrucken yum! [betyg:4 av 5]
sen vid halv 12 vare dags å dra till Stället(f.d. Backstage) där vi alla (förutom Jossan) tog en 4a tequila..
å den må ja säga gjorde att jag idag mådde pyton! skulle upp kl10.30..stallde mej i duschen men fick stå över toaletten å hulka lite..:/ inte för att de kom någe men va satan..illa mådde jag..så de blev inte å åka in till stan å hämta mina sodastreamflaskor och min explorerflaska hos Robin..
la mej igen å sov till halv tre..sen mådde ja prima igen :P
Många fina bilder togs igår :P ja, eftersom jag är juh alltid förste fotograf så blir juh bilderna alltid grymma :P
jag tar dem oxo i precis the right moment! så då blire juh bra ^^


Från vänster: Martin, Ange, Snuff och me ryggen mot: Jossan


nä nu har ja skrivit för mycket..
orkar inge mer..bye bye ses nästa gång ja är på humör :P

Kommentarer
Angelica

Fy fan va dåligt jag mådde dagen efter.. Den där Anders va inte snäll på krogen!

Ses på nyår ;);)

2008-12-29 @ 09:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0