< Till bloggens startsida

Julbaka is the Shit!

Julmysa hos Jossan igår, baka pepparkakor, glaserade dem till max(verkligen max!), å drack glögg å julmust, brände pepparkaksplåtar(inte mitt fel!), brände kastrull med mörk ckoklad ja skulle ha till chokoflakesen...
ja, hur ska jag kunna komma ihåg att röra i skiten? xD
Jag å M har vart å flängt runt igen..på samma ställen som förra gången dvs netonnet, bauhaus, och willys å storhandlat..fast denna gången oxo på Jula, toys r us (för att a skulle köpa julklapp åt brorsbarna..)å till stadium å kolla baddräkt...men de blev inge testning dära inte..va för trött för det så de blev inget köp..
ska käka tacos idaaa! :D yay, så jäkla gott :P
M har diskat å ja sitter å bloggar å chattar me hans kusin ^^
M ska laga maten å jag sitter å chattar  xD men jag får väl diska efteråt..
I helgen ska jag jobba kväll på USÖ, de blir fiint, får ja lite pengar i januari..:P
å tentan är fortfarande på onsdag, och jag har fortfarande inte börjat plugga till den..
så jag lär juh börja på måndag som jag förutspådde..^^
Adios amigas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0