< Till bloggens startsida

Melodifestival och Se upp för dårarna

Idag är det tevekväll med ett stort T! Melodifestival och en förhoppningsvis bra film gör kvällen till en höjdare. Det enda orosmålnet för min del är att bröderna Rongedal inte går vidare till andra chansen - jag tycker de är sketans bra, både i Så ska det låta och i vanliga uppträdanden som o helga natt i julas..Men det som kanske kan ses som både ett positivt och negativt är att alla vet ju att den så kallade Superduon Carola-Andreas och Ola kommer att gå rakt till globen. Jag är av den uppfattningen att Carola-Andreas är ett överskattade med ett stort Ö och jag hoppas verkligen att de inte vinner i finalen! Då har jag faktiskt mycke hellre Christer Sjögren eller nån lika skrattretande som vinner finalen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0