< Till bloggens startsida

tidsdag på marieberg

japp direkt efter lunch åkte jag å föräldrarna till marieberg för å hämta min mp3-spelare...å se den nybyggda delen av marieberg å gå i affärer...för att köpa lite reasaker..
jag har köpt förutom mp3spelaren, en klocka på guldfynd, kläder på kappahl och ginatricot, solglasögon nånstans..å godis på europris, hamstermat på grizzley å sen till sist en glass...alltsammans har väl gått på kanske 1500..? hm..de får räcka för en månad ^^..
trött är jag nu..såg på allsången som va tråkig..å nu ser ja på morden i midsommer som är trögare än vanligt idag..
ska upp tidigt imorn..ska jobba dag..
så ska väl lägga mej snart..
over n' out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0