< Till bloggens startsida

Indy å jobb x2

I fredags var jag ledig - gick upp klockan 11-12 sådär, käka å sen satt å surfa på internet tills de pajja nån gång runt 2 å då spela ja Sim City 4 som ja är grym på(!)..
haha jo men de är ja faktiskt, men så rings de av en argbigga som vill att vi ska hitta på någe spontant att göra en fredagskväll sådär..så ja säger film, å sen äre klappat å klart, å ja rusar för att  va på bion klockan kvart över 6 men nä de serru de gick inte så bra, men iaf vi köpte tickets till indiana jones filmen.


Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull


den var en indiana jones film helt enkelt, mer var det inte tycker jag - helt okey men inte slående bra liksom.

Å igår jobba jag kvällstur å idag jobba jag dagtur...som jag skrivit förut så äre jobbigt. man kommer hem ca halv elva på kvällen å sen är man inte i säng å somnat innan typ 12 å sen ska man juh upp klockan halv 6...rätt dåligt me sömn blire..men ja klarar mej, Ajm a big girl..:P

innan ja börja jobba där, eller till å med innan praktiken, hade inte ens ja tänkt på att dagskiften inom vården börjar kl 7...vilket ja borde ha tänkt på nu sådär i efterhand att ja gått  ett år på sjuksköterskeutbildningen..xD
inte är jag nån morron människa inte..usch näj, jag är en nattuggla..kanske ska jobba natt i framtiden? nää usch de vill jag inte heller..hmm..börja kl 7 varannat arbetsskift i ca 40 år...njaa...inte en dröm direkt ^^ men men, man har ju sen ledigt under sommarn lite mer ändå så de duger..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0