< Till bloggens startsida

..måndag

jobbat idag. åkte buss för det regna så jädra mycket imorse..t.o.m. så mycket att tunnlar var upp till en meter fyllda me vatten..
ska iväg till biografen snart för å se på Brudens Bästa Man(Made of Honor) med en arbets-/klasskamrat för att de är studentbio på den - 60 spänn kostar det :)

i helgen har jag:
jag fira min plast morfar som fyllde 84 år. det var en upptäcktsfärd att komma dit..såg alla sakerna som han har hemma som de använder inom äldrevården..man såg det med nya ögon efter praktiken...framför allt vet jag nu hur man använder dem..^^

solat(det var fint väder lörd-sönd!) så att jag brände mig på näsan å pannan, och på överkroppen..

sett på fotbollsfinalen - grattis Spanien och mina kurrar å morbror(morbrorn är från spanien, kurrarna är halvspanjorer..)!

sett på en massa Dexter - är nu färdig med säsong 1. den serien är grym! vicken tur att man ser på den nu i sommar å inte blir ännu mer efter..

käkat godis i sängen med den där Dexter ;)

Fått veta att Fredrik Ljungberg slutar i landslagey..:(( å jag som precis hade köpt hans sverigetröja...:(

..å så har jag hört från Josse, Dan å Sebbe som är i Irland i denna stund(och har vart det sen den 24 juni - hem den 3:e)
de har tydligen vart i maskopi med äldre gitarrspelande hippies och fulla amerikanare, de har vart å sett Cliffs of Moher(!!!!!!!!!!! se min bilddagbok den 15 JANUARI!!!!! fy satan vad jag är irriterad på dem..)


Cliffs of Moher, Irlands västkust

JAG VILL OCKSÅ DIT!!!! å jag ska oxo dit, när jag kan köra omkring där själv..

Kl. 23.55. Hemma från bion.
finfin film fortfarande, men jag börjar se de sakerna som kunde ha vart mycket bättre i filmen..nu efter att ha sett den..å..en sisådär 3 gånger..^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0