< Till bloggens startsida

njut av solen...så länge den finns

idag var solen borta mest hela dagen och inte blev det bättre när man upptäcker att det spöregnar ute en timma innan man ska hem från jobbet..

men tur hade väl jag som klara mej undan regnet då det klarnade till under dem 20-25 minutrarna det tog för mej att cykla hem..

men igår söndag då jag skulle hem från jobbet sken solen så starkt att jag var tvungen att ta en paus på stan - närmare bestämt i Henry Allards park vid järntorget, mitt emot slottet här i Örebro. Så vackert och varmt var det så jag bara kände mej tvungen att njuta av det en liten stund. Vattnet glimmade, måsarna flög, folk satt i parkbänkarna eller vilade på gröngräset, och jag blundade och njöt av solen som värmde. det var ett fint avslut på en söndag - innan dagens väder tog överhanden..

men jag säger - njut av solen när och så länge den finns!

Henry Allards Park -söndagen den 15 juni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0