< Till bloggens startsida

söndag

helgen är över, imörn borjar allvaret igen med jobb..men va f*n inte har jag gjort mycket i helgen...
på midsommarafton var ja i karlslunds herrgård å såg när mina brorsbarn dansa runt stången.

sen igår så fira vi mor som fyllde 58 i onsdags..å hon fick en microvågsugn...!
okey, hon hade önskat sej en för vår gamla är på gränsen till att falla ihop då den levt i över 20 år...xD.
sen idag sov jag till 13, käka lunch å låg i sängen å kolla lite på Dexter innan jag kom på att ja skulle nånstans...

till sebbe för "picnick" hmpf..jovisst, de vare juh..vi åkte till willys å inhandla lite korv å bröd, marshmallows å en engångsgrill, åkte iväg till karslund å grilla så att man nu luktar pyton..fint äre där iaf..
å sen luta det åt film, så videobiljarden blev nästa stopp..men vi gick därifrån typ en 45 minuter senare me en skitfilm..splatterfilm av peter jackson innehållande muppar... :/.
iaf nu sitter ja vid datorn hos sebbe ist för att sälla mej till de andra i soffan..

imorn jobbar man c-tur å tur är väl det, för att börjar man 7 är det lite värre efter en kväll ute..xD
tjenixen på ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0