< Till bloggens startsida

Kunskapsprov aka teoriprov

Yeeehaw!! klara teoriprovet med marginal! hade 63p av 65 å godkändgränsen är 52..men inte var jag helt säker på att jag skulle klara det...eftersom jag hade ungefär 14 flaggmarkeringar..xD men så klickar jag i dem också för minsta lilla osäkerhet..
Men nu är det över! ångesten för teoriprovet har försvunnit men det har dock tillkommit mer ångest/osäkerhet/tvivlan för uppkörningen som är bokad..:( samtidigt som jag har upptäckt att jag kommer att köra på tentan i vetenskapsteori som är på torsdag nästa vecka..så det är allmänt jobbigt just nu...men vissa har det värre är jag medveten om.

Kommentarer
Angelica

Du kommer fixa det galant :)

2008-03-22 @ 10:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0