< Till bloggens startsida

Färdigflyttat!..men nu börjar iordningställandet..:/

När jag vaknade tog det en liten stund att fatta vart jag var någonstans, men det var inget konstig känsla utan det kändes som hemma. I torsdag natt sov jag på soffan för att jag hade jättemycket grejjer på sängen och jag hade inte orken att ta undan det vid tolv på natten utan ja slagga i soffan. Men igår natt sov jag i min egen säng, som står på golvet för övrigt därför att vi slängde den gamla sängramen och jag skulle få ben till den av min bror.
Idag har jag damsugit lite grann för å få bort det värsta, å sen hämta vi modemet till com hem bredbandet. Gick snabbt å installera. Nu har man två saker som står å blinkar i hörnet - modemet och trådlösa routern :/ , det som är bra dock är att jag har 8,86Mbit/s nedåt :P. jag tänkte jag skulle kolla upp den på den jättebra sajten www.bredbandskollen.se det eftersom com hem sägs va dåligt..men tydligen inte eftersom jag fick mer än vad jag beställt :P däremot skulle jag vilja ha mer...
Lampor kommer upp, mina kläder har kommit upp och in i garderobshyllor, och bättre gångar har gjorts upp i huset så man kan komma runt lite bättre. Vi är lite som myror och akrobater när vi försöker ta oss runt..^^
ja nu orkar ja inge mer, hade!

Kommentarer
Anonym

Gillar din blogg.

Kolla gärna in min.

Take care (:

2008-05-03 @ 22:38:03
URL: http://beautyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0