< Till bloggens startsida

Ja må hon leva, ja må hon leva..!

Ja må hon leva uti hundrade år(hujeda mej, det hoppas jag verkligen inte!), ja visst ska hon leva ja visst ska hon leva uti hundrade ååår! Hipp hipp hura, hura, hura! (å alla applåderar!)


zwani.com myspace graphic comments
Graphics for Happy Birthday Comments

haha ja ida äre min ärade födelsedag! Min 20:e födelsedag!!!
Firas med frukost på sängen, usb-massage(tackar för den å frukosten i sängen :D), föreläsningar och ett besök på systemet..som slutade med en mycket fattigare, men ack så mycket gladare student! xD
Det som inhandlades var likörer, likörer, likörer, likörer å lite vermouth å vin..allt för att kunna blanda drinkar! Min hemmabar är rätt så stor nu kan vi väl säga...bara helt plötsligt sådär ;)


Har redan öppnat min Peachtree..mor fick sej ett litet smakprov också..tror ja ska göra en drink på den..måste kolla upp snabbt va man kan gö på drinksmixer.com.

Igår simma jag också..1000 meter. Blir förbannade på dem som inte fattar hur det funkar med motionssim..att man ska simma runt å lämna fritt på andra sidan..folk som inte fattar, ja de ska simma mitt i och ta upp hela utrymmet så man inte kan simma förbi(eftersom de dessutom är sega jävlar).
Mah..men SEN! Har du hört på maken?! Jag låg å stekte i ett solarium! :O I know!! men va fan..nån gång skulle juh vara den första eller hur? Och sen att det är dagen före min 20års dag är juh bara bra, slipper ja juh göra den första gången efter jag fyllt 20(vilket är pinsamt x) ) Men va som hände dära efter 25 minuter i ugnen? Jao du..jag brände mej! Som faaaan..:(
Men nu ska ja göra en drink å nog se på lite simmning innan Oskyldigt dömd börjar..Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0