< Till bloggens startsida

snart fredag

bilen har nu fått på sej vinterskorna(som inte var jättemycket bättre än sommarskorna btw :/),
den har kört i 20 mil me mej bakom ratten,
den fick sej ett besök i Lindesberg igår(i samband me skobytet),(mitt 3e besök i Linde)
å wonderbaumen(ja jag hade en sån i en dag) åkte bort igår(lukta förjäkligt..dum idé från början kan man tycka)
såg på min första handbollsmatch igår i Linde..å "Gestapo" var där..! haha
ska skrapa rutorna imorn bitti
iinga problem! de gör jag mkt hellre än å åka buss till plugget
öka på miljöproblemen
iinga problem
jag hinner dö innan jorden går under ändå
är snorig, hostig, täppt, slemmig...smittsam? MOhahahaha! ^^
flagnar...för jag brände mej juh i förra veckan..
min långfingernagel gick av häromdan..inte vet jag när eller hur, men att den hade det upptäckte jag :p
naglarna måste fixas till imorn..föör det är juh
fest imorn igen, förfest/inflyttningsfest i varberga, utgång till kåren på det!
ska till bolaget å inhandla cider(3e besöket efter 20 år fyllda :P)
ska boka biljetter imorn till Rhythm of the Dance den 26e november. Vi blir no fyra..Jag, J&far...and here's the killer one: Micke ska med! Jag ba': Oh shit! Really :O:O ootroooligt liksom ba' xD haha Någon mer som vill med kanske?
idag softa i soffan heeeela dagen med en soft bok..förtjänat det efter att ha gjort 3 studieuppgifter igår...i grupp dårå ;P
ska hoppa i bingen nu..
Hasta La Vista, Baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0