< Till bloggens startsida

tenta igår

tror den gick rätt bra..med tanke på att jag börja plugga till den dagen innan xD
hoppas på Godkänt iaf :P
fick reda på svaret igår oxo på den viktigaste tentan som ja gjorde förra fredan..jag fick VG!!!! :D:D:D
shit, nu kan ja iaf fortsätta ssk-linjen..slapp asså ta ett "studieuppehåll" å gå ut me en annan klass, det hade vart förjäkligt
men som sagt behövs inte nu :P
jag blev kämpe-gla' må du tro!
att plugga in en hel bok, å så på en vecka..å få VG på kuppen..de är ja stolt över att ja gjorde! jisses..tänk om ja pluggade lika mycket till andra tentor som ja gjorde till den(satt å plugga hela dagarna, kvällarna å nätterna till klockan 5 på morgonen), ja då skulle ja få högsta betyg på allt :P men nu är jag inte sån tyvärr..jag satsar på poäng precis över gränsen till godkänt..föör då kan man juh göra andra saker istället för å plugga ;)
tentafest igår oxo..mängder av charader med pausmusik av dj:n camilla :P
avrapportering klar -
tjingeling på ett ta'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0