< Till bloggens startsida

tisdag..

Igår var början på en helvetes kurs - Omvårdnad B..med vetenskapstenta, B-uppsats och en (djävulsk)hemtenta, och - seminarier så ja inte kan åka till Sälen..:''((( eller det kanske jag kan om ja hoppar in i olika seminariegrupper..men mycket krångel..för mycket för att ja ska palla..så nä
hitta en bil jag vill ha..

finns oxo å se på blocket.se

Fyller år imorn oxo!!!! :D:D:D:D:D jag fyller 20 år!!! Bolaget watch out! Here I Come!! ;)
Tjingeling..ska simma idag snart..om ja kommer iväg..

edit kl 16.15: happ..bilen försvann skitsnabbt..:'( simma 1000meter idag! å så har jag solat solarium för första gången i mitt liv! de va på tiden det..dagen innan man fyller 20..x) tror jag fick lite färg ändå..:P
ska plugga lite nu..tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0