< Till bloggens startsida

våga vägra vara sjuk!

fast nu har jag jag insett att jag är lite sjuk..förkyld med hosta..
vilket gör att jag inte kan simma nu på ett tag..:'( så då går väl kebabsåsen om mej xD
faaaast jag ska juh vinna ändå :P det har jag tagit mej fan på att jag ska!
fiiin höstdag idag...en promenad någon?

spela bowling igår i kumla med gänget. De va längesen..å kuul! (å billigt!! 43 spänn för en timma! Kumla Bowling is teh shit!)
fast jag var sist som vanligt..fast jag har juh kul å de är väl det som spelar roll eller hur?
å någon måste juh komma sist som kebabsåsen(med curry ;) ) skrev i ett sms ^^,
en strike fick jag iaf..de är jag nöjd över..
brukar bara kunna få en strike å sen är det färdigt..det går det bara utför efter det! som allt annat oxo dårå..haha x)
host host! fy fan va de låter..snorar nu oxo..
ska plugga idag..ingen utgång ikväll inte..har inte pengar heller för den delen..elr jo de har jag..men ja måste köpa en vinterjacka, halsduk å mössa nu i helgen..baah..peengar går åt till det..å så tänkte jag scouta för en baddräkt..
money money money..åå jag vill se på Mamma Mia!! gah nån som vill oxo?? har iofs den på datorn men vill se den på bio för känslans skull..
nä nu äre dags för krubb å senaste greys anatomy avsnittet som kom igår i usa :P
tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0