< Till bloggens startsida

onsdag

Förskyld! nyser, snorar å har ont i huvudet, lite illamående å allmänt trött...så har det varit idag.

Har tagit mej i kragen å beställt kurslitteratur..som gick på 1000 spänn!
måste verkligen sälja dem sen..fy fan - å de var ändå inte ens alla böcker! har dock också vart med om värre..

Sett på första idol idag..skitbra jury, dem gillar jag - nytt å fräscht liksom.
Sett färdigt på Generation Kill också, älskar den serien!
Önskar den kunde fortsätta, men de var menat för 7 avsnitt bara..
aja man ska väl inte få för mycket av det goda..
Heroes börja idag oxo på 4an...å då menar jag säsong 2!
fy satan vad jag blev förvånad..de är en hel säsong efter...
säsong 3 börjar juh den 22 september i USA..

aja..nu är jag ganska trött..zzznark! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0