< Till bloggens startsida

simma!

precis kommit hem från simningen på haga
köpte ett sånt där 10-kort för 400 spänn..å tjänar en hundring på det istället för att köpa enkel entre för 50 varje gång..
idag gjorde jag 1000 meter bröstsim igen på 40 minuter + 150 meter krål med simglasögon
fick en riktigt bra längd med krålen, så jävla nöjd! :P
de andra 125 metrarna blev halvdana för jag tog i för mycket å tröttna efter typ halvvägs, men som sagt - en längd perfekt! bra andning, jämn och lugn takt..det flöt på som man säger ;). snabbt gick det också.
ska fortsätta med att träna på krålen för den är juh coolast :P
det är skitroligt med simning, å så är det inte så långt ifrån där jag bor så de är enkel cykling också..

Ikväll äre dags för koncert på conventum!
ska på It's SÅ '08 som arangeras av bland annat universitetet.
artister är Ceasars, Teddybears Sthlm, Florence Valentin å nåra till. ska bli kul!
Juicen, Dennis, Aat, och jag ska påt..får se om de blir utgång sedan också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0