< Till bloggens startsida

ska de vara lätt?

plugg för en hel slant idag..
fast iofs..mycket skratt också..
vilket innebar att man inte gjort fullt så mycket som man skulle ha gjort..
så då får man hålla på lite mer :(
hade velat vart färdig med seminarieuppgiften idag..men visste att vi inte skulle vara det
å jag skyller på mej själv(lite på de andra oxo ;p)
I for one har en skitdålig självdisciplin..
men va gör man?
jag är i vilket fall skittrött på plugg
känner inte alls för att plugga någe
ska inte skrämma folk nu men ja har tänkt på att..kanske hoppa av
känner mej lite osäker på om jag kommer klara mej på tentor å liknande just nu
är så jäädra mycket efter(more than you would think..)
men jag är inte en sån som gör en superstor grej av minsta lilla.
nu vill jag inte skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0