< Till bloggens startsida

tripla säsongspremiärer..

japp, tre tv-serier som jag har intresse av hade premiär igår i USA - Gossip Girl, One Tree Hill å Prison Break(som var två timmar långt). Nu börjar ju alla serier komma igång för hösten...så man kommer juh att ha fullt upp..

har fått lånat brorsans Xbox(jag anar att han skaffat sej Playstation 3 som han varken förnekar eller bekräftar att han gjort..vilket han inte behöver för jag fattar det ändå). Till Xboxen kom en jädra massa spel..minst 20 stycken! Bland annat Medal of Honor Frontline som jag har under nån timmes tid har ägnat mej åt istället för att beställa kurslitteratur..:/

Studieförsäkran är lämnad idag! glöm inte den för bövelen! annars kommer inga pengar juh.
Förskyld har jag lyckats bli också så nu har jag en delvis täppt näsa...åså snorar jag å det grövsta.
Idag på föreläsningen snackades det om Sigmund Freud..eller snarare om hans psykoanalys såklart.

Fixade tre trådbackar i min garderob ikväll oxo. den går långsamt frammåt..men jag är glad för det för jag är så lat att jag kan låta den stå i säkert ett år om de inte vore för att jag har en massa annat jag måste få iordning i mitt rum..

Har sett filmen Drillbit Taylor med Owen Wilson, ni vet, han med den sneda näsan? hehe..iaf, filmen var bra. =)


Kollat på Generation Kill också denna vecka..ska se det 6e avsnittet av totalt 7- det är den amerikanska miniserien om marinsoldaterna i invasionen av Irak.
Å mitt bland alla machoamerikaner står ingen mindre än vår svenska Alexander Skarsgård,en av huvudrollsinnehavarna - het (:P)och även iskall som sergeant Brad "Iceman" Colbert..
Måånga soldater att hålla koll på (å främst oxo deras öknamn å efternamn), en jävla massa "Hitman two one to Hitman two three" åsåvidare..å en jädra massa förkortningar använder dem..tex R.O.E. som jag fatta vad det betydde typ i 3e avsnittet..(=rules of engagement) vissa fattar jag fortfarande inte men vad fan gör det? jag är ingen soldat så..:p
Missa inte den serien! Tror det är premiär imorn på Canal + First! Som Band of Brothers fast nutid å mycket, mycket bättre!!
Stay Frosty! :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0