< Till bloggens startsida

Fredag 17e April

Deadline för medicinhemtentan idag..men den lämna jag juh in igår
käka lunch på hälls stallbacken..varmt i solen
härligt som alltid i solen
varför kan det inte vara sol varje dag?
får juh aldrig nog av solen..
man måste juh få D-vitamin oxo..
är hemma för kvällen som ser tråkig ut..dock äre teveprogram som ska ses
man kan juh alltid kolla in eventuella muppar på talang and have a laugh
men oo så uttråkad jag är..vill ha en katt man kan gosa med
eller en hund och uppfostra å gå ut med..
kanske ska skaffa mej en till hamster..dem va rätt gosiga dem långhåriga sånna
måste köpa en kamera kom jag på idag..
om jag ska åka iväg nånstans vill jag har en bra kamera att fota med..
en billig systemkamera kanske..för skatteåterbäringspengarna :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0