< Till bloggens startsida

Lördag 25e April

Igår var "svärmor" å 9årige "svåger" på besök
vi bjöd på kaffe, påskmust, vaniljlängd å glass
mumms å vad mätt man blev ^^
sen hände inte det inte så mycket mer grejjer, varken innan eller efter
tevekväll med talang å hockey
men iofs innan det åt jag världens största kinahämtmat-måltid som intogs från asiatiska restaurangen på norr: JinJin
4 "små" rätter; kycklingspett med jordnötssås å grönsaker, friterat fläskkött, stekt biff med bambuskott och friterad scampi; allt med jasminris å sötsur sås..
ojojoj vad det var väl värt pengarna! 89 spänn för hur mycket mat som helst..
det hade lätt kunnat föda 2 pers, men jag lyckades trycka i mej allt, så jädrans gott!
de lär bli fler beställningar därifrån...

Idag så gick jag å M en sväng runt rävgången, oset å svartån
tog en å en halv timma
å mina hälar mådde inte så bra efter det men guuud va fint det var å gå idag!!
otroligt varmt med svag eller nästintill obefintlig vind,
inte ett moln på himmeln
åsså såg en svan(de var två oxo! :)) ) för vad jag tror var första gången..^^
Rekommenderar varmt att gå därute!






© Pictures are copyrighted by Me, Camilla L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0