< Till bloggens startsida

Onsdag 22a April #2

Skrivs kl 22.30:

Innan vi åkte iväg till plugget så upptäcks ett meddelande om betygen för läkemedelshanteringen.. '
tre hade blivit underkända av dem som gjorde provet(tro mej det var många som inte gjorde det ^^)
jag klarade mej :) som alltid :P
trodde jag var nära, riktigt nära gränsen för underkänt denna gången..
men nu behöver jag inte oroa mej längre för det iaf
nu ska man bara börja plugga på skitstora avslutande tentan för denna terminen.
massor av sjukdomar och massor med omvårdnadsgrejjer jag ska kunna :/
men de börjar väl falla på plats det mesta
ska iväg å träna/simma imorn
bara det att jag icke har någe pengar till bensin x(
får väl ta från sparpengarna igen då...för 7011e gången denna månaden..:/
gick/sprang 3.3 km sist på löpbandet..vart rätt så härligt träningsverkningad efter det
stel som fan å ont gör det att gå nerför trappor x)
men imorn äre bara påt igen!
 hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0