< Till bloggens startsida

Onsdag 29e April

Igår vad 17 gjorde jag då?
..simmade iaf vet jag, med L :)
Jo! och så satte jag upp lite mer grejjer i mitt rum
t.ex. en rullgardin, en sänglampa och en tavla.
Rullgardinen var speciellt jobbig att sätta upp eftersom den var för liten och jag var tvungen å sätta upp den med mellanrum till fönsterkarmen, vilket gjorde att jag va tvungen å mäta så jäkla mycket..
Det blev bra till slut iaf..tur att man är noggrann, elr är det skicklighet? ;)
Därefter så satte jag upp mors hyllor i grovköket/tvättrummet.
Så jäkla nöjd att jag kan grejja med mina händer!
Rekommenderas till alla! :)


Sen var det kvällspass framför teven ;)
..å lite laddning inför dagens (onsdagens) examination på akutsjukvård
Gick bra, hade 6 minuter på mej, men drog väl ut lite mer..typ 3 minuter xD
Men fick fram allt det bra-iga så jag hoppas jag klarade mej :P
Hämta läkemedelshanteringen idag också, visade sig att jag klarade mig med 3 poäng! hah! :D

Gick upp på tok för tidigt idag..klockan tio i 8..brrrr bara ryser när jag tänker på praktiken som börjar måndag..
Kommer göra ont att gå upp klockan 4 typ varje morgon :(
Fika/käka en kycklingbaguette på Hälls å sen vare bums i säng! ^^
Sov lite granna så trött jag var
Soft eftermiddag därefter
..å kvällspass framför teven igen med sjukhuset, hockey å...vem vet? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0