< Till bloggens startsida

Söndag 13 April

Filmtajm nyss
såg på Australia
episk film, storslagen
trodde den var slut..men tji fick jag, den sluta en timma senare ^^
bra film dock..gillar ungen Nullah
å alla australiensare
japanerna tycker vi inte om efter denna film..!
även om jag nu råkar tillhöra dem till hälften xD
..men man anfaller inte ett land å sen sparkar på den som ligger ner :/
usch å fy för dem
å usch å fy för dem som Fletcher
men guuud va jag vill till australien! hmpf, inte för att ja e naiv å tror att de ser ut som på filmen, nädu de är jag medveten om ^^. Men har velat ta mej dit mycket, myyycket längre än vad filmen höll på..
äsch, de finns tid för det
är ju klar syrra om ett år :P
klar syrra som 21 åring :D
faaan va ung ja kommer va som ska styra å bestämma ;)
yeaah, ser jag fram emot ;P
haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0