< Till bloggens startsida

Söndag 26e April

idag har det vart en molnig dag
så de känndes gött å va inne en dag
vakna kl 10 gick å la mej igen tills robinson börja kl11.30
Erik Billing asså, den grabben han kan kissa! så jädra komiskt!
Christians blick när Jarmo "kom ut"..är priceless!!

Go Jarmo, Go Jarmo! säger jag! :P

men fa-an att de rösta ut Rafael å inte Christian
Den senare är bara för dryg, fattar inte vfr han inte åkte först av killarna :/

lattja framför datorn å volvos hemsida å lekte lite med deras "bygg din volvo"
blev 5 olika bilar med olika tillbehör, utseenden
Å priserna! ja dem var de inget å hänga i granen för..
oootroligt vad dyrt det blir xD min volvo xc90 gick på runt 500 papp..:S
mkt bra tidsfördriv..
sen har jag kolla på massa McLeods
å sen "råka" jag ha ner massa teveavsnitt som jag oxo sett på
göttgött..är man lite uppdaterad igen ^^
teveteveteve..it's my life

men jag skulle vilja ta pistolskyttekortet
så jag kan skjuta lite prickskytte..coooolt
vet inte om man får köra med riktiga skott med riktiga vapen dock..
för DET skulle jag vilja göra :P
å i sommar vill jag ta grönt kort på nån golfbana..
nått att se fram emot
vad mer? åka på forsränningsäventyr..
luftballongflyga, tandemhoppa...
mountinbika/vandra/rida i fjällen :)
har man råd? nja.. xD mera på ett drömstadie men pengar ska sparas för det!
live a little som det heter
carpe diem skit ;) hehe

söndagar är rena kanal 5 kvällar:
Wipeout
Filip å Fredrik sågs ikväll igen
Hååkan var juh där! Inga konstigheter = No Strength Things! xD
och åå vad jag ogillar thorsten flink! han ser nerdrogad ut - till den gräns att han tappar talförmågan, stammar å skakar å har sej..usch.
Secret life of a call girl å idag var sista avsnittet.. :'-(
å Supernatural som fyller min sci-fi-kvot för kvällen :)
/This is Camilla Ljung, the Nighthawk, on blogg.se, ....and goodnight Sweden, wherever you are. (For those of you who can remember TV-serien En röst i natten..vad jag kommer ihåg, en mkt bra serie :-) )

Kommentarer
Angelica

Hej!

Man får köra med riktiga pistoler och riktiga skott de 2 sista gångerna av kurstillfällena :) d e riktigt häftigt! vill ja lova :)

2009-05-01 @ 23:04:39
URL: http://angellibri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0