< Till bloggens startsida

Tisdag 7e April/natt till 8e april

KTC-tenta: Check!
avklarat, finito!
hm..fasiken va gött de är nu när det är avklarat..
hur det gick?
nja..upprepade leukopeni och anemi typ 20 gånger xD
hade leukemi..
och injektion i subcutan venport - något som jag tyckte gick bra..^^
blev lite stressad i slutet bara..
så min sista mening blev en mening på typ 30 ord xD
hah
fira med kebabpizza jag lär ångra imorn..
skulle gå från pizzerian..
å jag halka! på jäkla småstenarna..
jeansen hände de inget med, men jag fick ett litet skrapsår
klumpiga jag...eller är jag lättfotad? ;)

fick ett stort brev..var från skatteverket om deklaration
upptäckte sent om lagom att jag skulle få tillbaks typ 6300 exkl skatt! faaan va gött! :D:D:D
men nu ska jag inte spendera dem pengarna! bara sitta på dem som krösus sork :P

EDIT: Klockan 01.44: klar med båda uppgifterna Tema B: akut buk och prostatahyperplasi! ^^
om 6 timmar och 16 minuter kvar tills den skulle va inlämnad xD
jag är alltid i sista minuten..å är man i sista minuten så är man :P
Kanske sitter ett tag till..MacGyver på teve ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0