< Till bloggens startsida

tisdag

förbannad blir jag när kärringen som ska se till att vi får resultat på våra tentor efter ca 3 veckor inte håller det hon själv säger
i torsdags sa hon att hon skulle ge det på måndag, asså igår
å igår sa hon att hon inte hann det
å idag kl 11 så har hon fortfarande inte fixat det
avskeda kärringen!
jag blir som sagt förbannad
reglerna säger senast 3 veckor efter tentamenstillfället elr nå
å det var igår så att jag vill ha det nu!
tålmodig? jag? aldrig i livet..!

EDIT kl 17.00: har fortfarande inte fått något resultat!
GAAH! jäkla kärring!
har tränat å simmat, bubblat å bastat..
så nu känner jag mej helt mööör..:)
åsså har jag fått en muskelknut i armen :/ hur lyckas man med det??

Knäckebrödsdansen med borlängegrabbar FTW!!!
Har sett det nu nåra gånger å lika roligt varje gång :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0