< Till bloggens startsida

Torsdag 16e April

seminarier idag - hela dagen
lämnade in hemtentan idag oxo
skönt å få det gjort så slipper jag imorn å åka dit
nu är det medicinuppgift, tema E å akutsjukvården kvar..
isch
måste bli av med allt snart tycker jag
på måndag blire skönt att alla uppgifter är klara å inlämnade..:P
lunch imorn på stan
blir grillning på lördag kväll
dop på söndag
..hur fan ska jag hinna?
xD aja, de får gå..lär sitta hela natten å skriva på tema e..
är juh en nattuggla som pluggar bäst när det är natt å jag är tvungen å plugga :P
sån är jag bara, å det går inte å göra någe åt heller tror jag
bara det faktumet att jag blev klar med hemtentan 3 dagar före den skulle lämnas in var ett undantag av gigantiska mått!
min plan var att skicka in den per post..å då åka till postterminalen för å lämna innan klockan 20..alltså i sista minuten ;)
kul när det är så..
senast jag gjorde en hemtenta blev den juh klar ca en halvtimma innan den var tvungen å ligga i brevlådan på skolan..
halvtimman innan dess hade jag ännu inte skrivit med 2 artiklar som jag var tvungen å ha med..xD
var juh bara å åka i ilfart å bryta lite trafikregler för å komma till skolan i tid..^^
hetsigt/stressigt värre, just the way i like it ;)

kom hem efter att i bilen åkt med bortvevad taklucka, nervevad sidoruta å aphög sommarmusik a la Will Smith..å mej sjungandes med i alla toner! :P
underbart när det är sol å värme!
satte mej i solen utanför husdörren också när jag lyckats stänga av stereon efter en sjung och dansuppvisning i bilens säte xD
solen gassar, jag sitter i linne, shorts å solbrillor, dricker en festis, läser en deckare å lite reklam från h&m...
slappt..de är så ska det vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0