< Till bloggens startsida

Fredag 21a Augusti

Viva La Mallorca, here we come! elr ja, på lördag natt..^^
igår solade jag heela eftermiddagen! läg och läste luftslottet som sprängdes..
Å sen på kvällen tog jag en sväng till haga å simmade ca 1500 meter
klockan 19 dog hela anläggningen - jag var helt ensam! faaan va gött!
Å solen lyste så vackert in genom de stora fönstrena ner på vattnet och jag fick känslan av hur det var att ha en egen innomhuspol nere i franska vindistrikten..mm..
Å jag dök, simma under ytan i det upplysta klarblåa vattnet å simmade lugnt på rygg..
filosoferade och bara njöt av att vara ensam för mig själv och mina tankar. Ingen stress, inga andra att tänka på eller visa hänsyn till i poolen...rena himmelriket ^^
åsen hem å käka en sallad :)
å för att ha någe att lyssna på planet och i mallorca så lade jag över ev väldans massa ny musik. Urval ny musik från p3's digilistan och NRJ lades till samt en massa sommar/semesterlåtar att kommande år att förknippas med Mallorca, lades till :).
Plus en film att se på..
idag sov jag det längsta jag gjort på länge..nämligen till klockan 11.40! har annars en tendens att vakna mellan 7 och 9 på morgonen :S. men att gå upp så tidigt är faktiskt inte så himla dumt..man har mer tid över till massa annat.

Packat väskan lite då och då denna veckan. Vägde den igår..var endast ca 14kg..max är juh 20 så de var bra än så länge. Har lite mer kläder, tandborsten, shampo å balsam å sånt att stoppa i med, men inte 17 ska de väl överstiga 20kg??
Å handbagaget då? hehe kanske bara 2kg? bra det iofs..måste juh få med mej shoppingsaker hem oxo..plus drickat som förmodligen måste läggas i väskan det som blir över..
Börjar bli lite smått nervös..inte för att jag är flygrädd utan de är någe annat..Egentligen äre bara fladder i magtrakten som jag tror är nervositet..men nu när jag tänker på det så tror jag mer på att det är lycka och jubel som fladdrar..^^
/hejs!

P.S. Go Lisbeth Salander, go! (haha, jag har kommit till rättegången i luftslottet som sprängdes..:P) D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0