< Till bloggens startsida

Måndag 31 Augusti

Hemma igen från Mallorca!
Men usch vad dåligt jag mådde igår när vi skulle hem..
halsen gör skiitont(jå jag inte kan prata utan endast väsa fram orden), näsan rinner och huvudet känns jättetjockt. Feber och frusenhet om omvartannat..
Svininfluensa? hah fattas bara att det är det..
Men själv tror jag bara att det är en dunderförkylning jag dragit på mej :(
Ipren har jag käkat sen i lördags då det började..tur att de började då och inte tidigare under veckan!
Vi har haft det underbart! Santa Ponsa is the SHIT!
Vi tog bussen till Palma i lördags och åkte förbi Palmanova och Magaluf på dagen och där var det inte lika fint..
Stränderna låg längs med en stor gata och hade inte alls samma känsla som i santa ponsa med viken, stora lyxbåtarna, utsiken osv.
Sååå faaan vad nöjd jag är! Min första resa å allt..
Bättre kan det inte bli! :D
Natten till torsdag var vi i magaluf å festa på BCM. Discopalatset som alla verkar veta vad det är..
I fredags tog vi en båttur runt kusten å snorklade, åt paella och drack sangria. Livemusik med spanska klassiker som Que Sera Sera spelades efter lunchen..Härligt värre! Å snorklingen då? Hah fy faaaan va fiiint! Klarblått hav, jättedjupt och MASSA fiskar! och lite maneter också..
Och alla dagar har vi shoppat, ätit middag på krogar, badat i antingen poolen eller på stranden, och solat så vi blivit bruna å knapriga ^^. Lördags kväll gjorde vi oxo varsin tatuering(okey de var henna - men ändå ;)). Så jääkla snyggt! Tror jag ska göra den på riktigt sen på precis samma plats. Den föreställer en ödla - och är faktiskt Mallorcas symbol - och som vi faktiskt såg i levande form på tisdagen på ytterväggen till receptionen!
Så liten mening har den..faast egentligen är den bara snygg ^^.
nä nu orkar jag inge mer..tjenixen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0