< Till bloggens startsida

Söndaaag!

Lördagen börja med att ligga å läsa stieg larsson så det knaka i två timmar..sen upp å käka vid 12 tiden...
sen var det meningen att jag skulle på loppis i alnängarnas kolonilotter, men mor ringde upp innan jag hann dra dit, å meddela att det inte var nån loppis som det brukar vara :( så blev å läsa lite golftidning å sola på uteplatsen framför huset i björkhaga.
Sen iväg å hämta lite grejjer hos M på norr, sen dra till hovsta å hämta upp goa tjejen A..
Därifrån till Marieberg å shoppa loss i ett par timmar!
yay! Spendera typ lite drygt 500 spänn på helt nödvändiga saker...såklart! men det är sant! Helt säkert! Jag behövde varenda liten sak jag köpte ^^

Sen till coop å få med sig lite käk till kvällen..
Som skulle spenderas med gänget och nåra fler hos charmkillen Johns familjs (Underbara med ett stort U :D) stuga vid Hargebaden söder om askersund.
Gööötttt! Fy faaan vilken härlig minihelg ute på landet. Supermysigt å skitkul. Jag drack bara 2 cidrar, men de räckte för mej, alla andra söp desto mer å de gjorde att stämningen blev bra å avslappnad...å rolig!
Mycket knas händer med dessa människor kan jag lova!
Festande hela natten, folk ville inte sova utan alla körde på till ca 5 på natten..!
Tidigare på kvällen hade nåra av oss bestämt oss för att ta å ta oss ett litet dopp i vättern. Så vid 4 tiden på natten blev det dags för mej(!), Joss, John å Robin(not the black hole ;)) att ta oss ned till stranden å hoppa i från bryggan. De andra kom väl i ska vi säga..snabbt? medan jag tog lite mer välbehövlig vänjningstid på mej i det ca 18 gradiga vattnet :)
Men i kom jag! haha :D
Sen upp å lägga sej. Klockan var väl kanske 5 när jag somna :P
Å vakna vid ca 9 tiden igen..men bara för å ligga å läsa i ca 2 timmar i stieg larsson. Vad gör man när man är ledig? Jo jag läser! ^^,
Upp vid 11 å käka lite risifrutti å så var man igång igen..
Röjde lite efter festen, gick ner till vattnet igen å bada..igen! hehe tog väl lite längre tid idag jmfrt med natten (kändes mkt kallare..)men i kom jag denna gången med! Rätt nöjd :) Joss hon banga andra gången..fy fan va illa. hon som är värsta fisken annars xD.
Drog hemmåt vid 3 tiden..stanna till vid askersund å käka kebab med bröd vid strandpromenaden.
Gött!
Åsen vidare hemmåt. Någon glass var inte å tänka på efter monstermålet.
och för att göra en lång historia kort så sitter jag nu nyduschad, med mina nya mysbrallor på, och med gaddarna borstade(efter att ha missat kvälls å morgonborstningen pga en glömd tandborste :( ), framför teven och datorn samtidigt (såklart - på nått annat sätt går de juh inte ;P) å myser. Fick en liten bit blåbärspaj av mor oxo - helt rätt! hehe
Vad händer imorn? Vill jag knappt prata om...jobbar imorn..kväll; men ändå elr hur? :(
men kul har jag haft de senaste dagarna, danke for that! :))

Kommentarer
Angelica

Riktigt fin helg! Jag fick också blåbärspaj av mamma när jag kom hem =)

2009-08-03 @ 20:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0