< Till bloggens startsida

Tisdag 18e Augusti

Helt crazyday!
Steg upp, vid 9 gjorde alla morgongrejjer, va på marieberg kl 10.30 circus..
Första stoppet var Jula. Där sprang jag runt som en tok efter simfötter..! Gömda under en hög av motorcykelbyxor! Fy sjuttsingen, hade ju nästan gett upp när jag sa till mej själv att de måste finnas och att jag skulle verkligen finkamma hela lokalen..och vips! där fanns dem i ändan mot en vägg vid blåkläderna..fy faaan! Men vilken lycka att hitta dem! :D
Tog en stund oxo att hitta min storlek på dem..men hade jag kommit så långt tänkte jag banne mej inte missa dem pga av storleken..så jag grävde, och jag grävde - tills jag drog fram damstorleken! Yes!
hehe så simfötter, cyklop och snorkel inhandlades på Jula, tillsammans med ett resväskeset - värt 799kr..Men hör och häpna; nu var nedsänkta till 399! halva priset juh! Yes! å baota stora är dem oxo, en lite mindre som fick plats i den större..den största väskan väger nog allt som jag får checka in xD
nä men iaf 5kilo tror jag den minsta av dem väger..å den är precis lagom för en Mallorca-resa!
Hitta lite smått å gott där till resan..till summan av 705,50 spänn totalt!
Sen till Köpcentrat efter att ha dumpat grejerna i skuffen.
Kom inte värst långt..fastna hos Clas Ohlsson..å hitta mej en laddare som laddar alla mina grejjer; mobil, kamera och mp3. Behöver bara den alltså! Elr nä..tror jag tar med mej telefonladdaren ändå..kan juh behöva laddas samtidigt ;)
Sen till Apoteket - handsprit, öronproppar och looperamid inhandlades..
Vidare till Gina tricot, hitta 4 toppar på slutrean att ha med till mallis, endast 116kr(iofs gratis med tanke på att jag hade presentkort ;-) )! Sjukt bra grejjer. Fan vicken tur man har ändå ibland, som att det var ödet ;P.
sen till Kappahl - kolla juh runt efter bikinis på rean..å ka-ching! hittar en modell á 79 kr+49 för underdelen - för halva reapriset, och den sitter som gjutet! fy fan! har aldrig haft en så snygg bikini nånsin..! Extreem tur! Så jag köpte en röd-vit randig, och en i gul-vita ränder- 2 för en helt enkelt!
Kul dag! Shopping ensam, och i Marieberg, med presentkort i hand, turen på sin sida - det kan inte bli bättre! ^^

Kom hem 16.30, käkar nudlar..(straff för shoppingen..) å sen till stan via cykel för å gå på bio. Ingen simning alltså :(
Desto mer simning imorn dårå :P
Film vi såg var Ice Age 3. Å vi betala inget för det varken hon eller jag! Vi båda hade nämnligen en gratisbiljett på våra bioklubbenkort. Så det blev billigt nöje! ^^ Betyg för filmen: 3 av 5 toasts. ;)
 

Nä nu blire bums i kojen! Trött... Sussa sött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0