< Till bloggens startsida

Torsdag 13e Augusti

Igår stockholm och shopping i 8 timmar.
Idag jobbande på USÖ i 8 timmar...
hm..vad väger mest?
ingen aning, men i antal steg så vann stockholm överlägset. 8066 steg i stockholm.
Och på jobbet har det varit som mest runt 6800 steg.
Och imorgon är det min sista dag på jobbet..!
Så idag gjorde jag min famösa kladdkaka med hallonsås!
Gottgott! kan knappt vänta tills imorn eftermiddag!
hoppas jag kan flexa hem lite tidigare..kanske runt 15.00?
Ska juh Partaja imorn kväll - freeedag!
hehe
förfest hos S sen upp på stan till nån krog därute.
Nu vill jag lägga mej. har sett på komedin "I Love You, Man" Rolig :) [betyg: 3,5 av 5]


Finns en rolig anekdot till just den filmtiteln oxo. Men den behåller jag för mej själv, men ni kanske får höra den nån gång..;)
Ska upp tidigt imorn..för sista gången på ett tag! ^^
Yes! nu äre ett år kvar(lite knappt) av pluggande, sen har jag min legitimation i handen :P
Och är klaaaaar! hehe behöver inte göra nå mer sen på ett långt tag :P
/hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0