< Till bloggens startsida

18e December

dagens kalender..
Rolig intervju med Taylor, Ashley, Kristen och Rob på årets Comic-Con i San Diego..Vad de dissar honom.."It's complete animosity"(=fientlighet) xD


och ett komedi-inslag..skön snubbe! ^^,

och en rolig video med Rob:

Faaan va kallt det är!! freeezing my ass off! nä seriöst..det är händerna och fötterna jag har problem med..
sitter just nu med fingervantar på mej och en fleecefilt runt benen..
och fryser fortfarande!
gah! så man blir tokig! å så tänker man på L och J och M och A som alla är på semester i värmen..:'(
men jag är glad att det finns snö iaf..och att det är kallt. Idag var det till och med fint väder..känner mig som ett barn igen när jag kommer ut i kylan och snön..känner som om det är i Sälen.. Fasiken vad jag vill åka skidor!
mah..
siktar på nån gång vecka 2-5..!
hoppashoppas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0