< Till bloggens startsida

Freedag 6 februari- Ofcourse!

looove fredagar
ska leva resten av livet på fredgar xD nä
lördagar är bättre...helt seriöst
fast börjar man jobba är väl varje ledig dag älskvärd
haft KTC idag - Blodhantering å tränat PVK å blodhantering
myyycket å tänka på! :/

men! igår -torsdag, fick ja reda på att jag KLARA HEMTENTAN! :D:D:D:D:D:D:D
fy faaan va SKÖNT!!!! va säkert på håret..^^
om inte så BORDE det ha varit så med tanke på att jag, med en halvtimma kvar innan ja var tvungen å åka å lämna in så den inte skulle bli diskad, hade fortfarande 2 artiklar att få in som var kravet för godkänt xD
å totallt sett..effektiv tid då jag satt med tentan å skrev? 11 timmar.. :P alltså inte ens en halv dag xD
Fick godkänt så då är jag nööjd! jääävligt nöjd över det ska jag säga! :P

Jaja, nu äre Print och Delete! som Mikaela säger..å stämmer rätt bra. Nu släppte ångesten för det, å allt det andra kan man fokusera på nu. Men de är för jäkligt. Än äre inte slut..
halva utbildningen kvar :/

Fick schemat idag för praktiken..såg rätt bra ut, inga nätter :P
MEN, jag kommer börja klockan 6.45!!!! en hel jäkla kvart tidigare än andra avdelningar!! Å jag som tyckte kl 7 va för jäääääkligt!! :'((( åsså till på det, en halvtimmas lunch å sluta kl 16 jag blir helt fucking sné!
35 timmar i veckan, med ständig press att vara så duktig som möjligt, och på det att man ska göra en jävla massa uppgifter i hemmet som tar massa timmar..I say: Bye Bye Life..Bye Bye träning..:(((

Nä ska inte deppa, är juh ledig tills på söndag då jag måste göra tema uppgifter :/
Ska slänga mej i soffan å bli potatis..
äh, Who am I kidding? är redan en ;)
har tacodippat gurka, morot å chips ikväll efter en supreme middag: Kyckling Lime Wok med nudlar :)
/Arrividerci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0