< Till bloggens startsida

Måndag 23e Feb.

under helgen har man gödits
så mycket att en bula syns på magen :/
så går det när man är hemma hos mor å far..
som sagt (eg. skrivit, men man fattar ^^), det var en lat helg
inte så mycket plugg som jag ville ha gjort, men läkemedelsberäkningar har jag gjort
det är det som känns lättast att genomföra..
att skriva loggbok å reflektera är inte min starka sida..
inte heller att läsa på om en infusionsmaskin :/

har ett seminarie som kommer gå åt hel*ete för min del,
så jäkla typiskt att jag ska få den värsta delen - om ssk ansvar vad gäller infusion å maskinen..

idag har jag då gjort en del grejjer
stuckit folk en del
som att ge subcutan injektion :D
å tagit blodprover
blandat antibiotika :D
suttit dropp (även lite läkemedelsberäkningar) :D
gett läkemedel i CVK och PVK :D
etc.
kulkul dag :)

sov ett tag var döhungrig, käka för å sen dra för å hänga på Willys ett ta innan de stängde ;)
på väg mot kassan efter att ha plockat på sig varor som fyller halva vagnen...
..å kommer på att man inte kan betala för man inte har några pengar x(
efter mycket om och men kunde jag överföra från sparkontot till vanliga kontot genom telefonbanken (tackar f*n för att det finns..! ^^). För framtida referenser: glöm INTE pengar när man handlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0