< Till bloggens startsida

Tisdag 24e Feb.

Aaooooo!!
superont i tandköttet idag..
svullen å dan, troligen att visdomstanden ställer till det för mej.
ska poppa i mej en ipren eller nåt alldeles strax..
för just nu handlar det om kronprincessan Viktorias och Daniel (numera prins ^^,) förlovning!
det är nått med förlovningar, giftermål och just prinsar och princessor..såå roligt å så söta de är! :D
har man väntat på ett tag, men så jäkla överraskande att det kom idag när man kommer hem från praktiken med värk..både i tanden OCH i rumpan/höften.
Gissa varför? jo när man kommit ca 5-6 meter utanför porten imorse, så halkar jag något så fruktansvärt!
Benen flyger iväg och jag hänger i luften, för att sen dunsa ner en meter på den stenhårda isen med rumpan och vänster armbåge först!
tur jag inte hamna på skallen i alla fall, det hade inte vart så kul med huvudvärk också :/
har juh haft seminarie idag oxo, varför var jag orolig?? var juh hur enkelt som helst, sa knappt någe alls :P
det var AKAn som höll låda :)
men nu ser man fram emot (not!) läkemedelstentan pöå fredag, mittbedömningen nästa vecka, nästa seminarie också nästa vecka..:/ och än är det inte över...har juh temauppgifter som ska in också som jag ligger lite efter med också. Bajs oxo!
Får bita ihop och köra så hårt det går :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0