< Till bloggens startsida

hemtenta: check!

ja, igår (fredag) blev den jäkeln klar..blev (typ) klar 30 minuter innan den skulle ligga på postlådan på universitetet..
betyder att jag klädde mej, skrev ut, skrapa rutor på bilen och åkte till plugget på 25 minuter..eftersom jag lämna in den med 5 minuter till godo! Alltid i sista minuten! det är mina ledord..tydligen ;)
fick med artiklar i sista minuten, men de blev no lite tunt..hela hemtentan blev nog lite tunn, dock inte på ord, utan innehåll då jag ordbajsa en massa xD såå...har nog inte klarat den.. ='(((((
åker direkt därifrån till coop å köper godis å chips för å fira att den är gjord..ensam :( M. skulle iväg å jobba natt..hann se han innan lite ändå..så jag tog det lugnt framför let's dance med en galen katt i knät..
idag lördag har jag tatt de lugnt å myst me M. ett tag innan han drog till nattgigget på akuten. Handboll och Körslaget sågs bl a. (fattar inte att wells åkte. Trodde han skulle vinna skiten O.o)
har skituppgifter att göra, för att ja var i sälen förra veckan..ska va inne imorn :( PALLA!
Men..
på måndag börjar en ny kurs(typ) med klinisk inriktning, akut sjukvård! yay! mkt roligare än skiten vi haft nu om omvårdnad..något att se fram emot iaf..
praktikplatser har jag fått; USÖ avd. 39(kirurgisk avd) å på Lindesbergs lasarett (bajs oxo! måste pendla varje dag =( ) avd. 1..hoppas handledarna är bra *peppar peppar, ta i trä*..
du vet "en fråga"? Mm, han ska va på samma jäkla avdelning som jag i Lindesberg..just jag! så jäkla typiskt! WHY?!?!
/so long...sucker!

PS. se min bilddagbok för bilder på sälensemestern! Klicka här -> cupcake88.bildagboken.se DS.
PPS. tentan jag hade innan jul..klarade den! :D fick 38 poäng av 50! VG gränsen missa jag med 2 poäng som vanligt..men ändå! på 2 dagars plugg nästan VG! mohahaha! DDS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0