< Till bloggens startsida

Fredag 10e Juli

Var juh ledig igår..lata mej typ halva dagen genom å läsa Stieg Larssons Män som hatar kvinnor och sova om vartannat :)
Sen dax för fika på Hälls med pluggkompisarna. Mypys i regnrusket :))
Å idag var det uppgång tidigt..fast jag var så trött att jag snoooza mej en halvtimmas extra sömn..konstigt :s när man väl fått in sovandet då kan man sova hur länge som helst. ^^ Men upp å jobba gjorde jag iaf.
Första dagen som "solo" -flygare på jobbet(alltså inte introducering..). Dock hade en kollega med mej oxo såklart så vi jobba bra ihop.
Men imorn äre helg, å jag ska jobba hela helgen...plus måndag. Heeeelt ensam typ på en sida med 6 patienter..fast sköterskan är juh med såklart. Men ändå.
Ska bli spännande å jobba helg som uska där..
Hoppas det inte är alltför mycket å göra.
Ska bli gött sen å vara ledig i två dagar på det..blir min helg ;)

Bowlade på Strike&Co med gamla gänget ikväll..gick inge bra alls. Fick typ bara en strike å kanske 3 spärrar å sumpa poängen direkt efter på alla :(( men så vare juh också discobowling...så jag stod mest å sjöng å dansa över handfläkten under  vilopauserna..de var juh bra discodängor, ex alcazar - stay the night ;D
Kul vare - trots underläget vad gäller poängen..
Plus att jag fick tillbaka min sodastreamflaska på 0,5 liter i orange å grön färg :D Har juh vart i Jossans ägor sen nyår(!)..

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0