< Till bloggens startsida

Fredag 24e Juli

Löönen är hääär! hehe
Å ikväll jobbar jag :(
Å imorn jobbar jag dagtur..
å söndag blir kvällstur igen...för att på måndag bli en dagtur..
Usch för vården i vilken man måste jobba helger :/
Ska försöka hinna med lite shopping innan vi åker på måndag..
En kamera från NetonNet, och lite åksjukepiller behövs kanske..?

Igår simma jag 1200+meter i haga. Göttt
Dock irriterad på alla skitungar som är högljudda, inte fattar att de har sin del av bassängen på ena sidan linan utan ska bestämt (trots tillsägelse x2 av mig)hoppa å störa på motionssidan..är även irriterad på alla som ska simma i bredd, på dem som skvätter förbannat mycket
och vållar skyhöga vågor när de krålar - och dessutom tar upp hela bredden..! Fy fan..låter jag gnällig? hah. Vill man ha lugn och ro så vill man..!

Nä ska blil kul å åka iväg på kryssning..men har efter det knappt råd att åka på utlandssemester..
Augustilönen hinner jag juh för 17 inte få innan jag har dragit iväg så får klara mej på ca 6000 spänn på den resan..hur 17 ska de gå? :S jag som vill shoppa å festa mkt också :/
jaja, får väl ligga på stranden å ha de gött. Kanske snorkla lite? hoppas de finns firrar..bajs också..måste ha en snorkel för å ens kunna göra det..simfenor har jag..kanske ska ta å nhandla nåra billiga på biltema eller clas ohlsson..
Isch..jag bara känner hur pengarna försvinner xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0