< Till bloggens startsida

Fredag 3e Juli

Japp nu har man jobbat en vecka på 38an. Har gått över förväntan så jag är helnöjd och gla över veckan som gått.
Inte svårare än vanligt å gå upp tidigare på mornarna.
Å jobbet/rutiner har man snart som handen i en handske efter bara tre dagar ^^
I måndags på eftermiddagen åkte vi å bada å grilla i Leken, senare på kvällen gick jag å M, å ett gäng till, på bio å såg Transformers 2..en sådär film. [betyg: 2,5 av 5]. För stor sal å jag satt i mitten..då känner man inget dunder i ryggen av basen inne i salen, viktig del om man ska få känslan...



Å i tisdags jobbade jag dagtur å på kvällen gick ja å J på bio igen å såg filmen Baksmällan (A.K.A. the Hangover). Också en sådär film. Visst, jag skratta men inte vare sådär så att jag blev kissnödig eller fick ont i magen som jag brukar få vid skrattattacker under filmer. Hade nog för höga förväntningar på filmen eftersom jag hört så mycket bra om den..


Å igår (onsdag) jobbade jag dagtur å åkte därifrån direkt till ett badställe vid mosjö med gänget från plugget.
Skitbra sommar de är :D men det är bra varmt..för varmt för att jobba tycker jag...^^
Tog en sväng med cykeln till stadsparken, sååå fint!!
Rekommenderas på varma sommarkvällar!
Är riktigt sugen på å köra golf! Men ingen att gå med! "Sökes: Behöver en fadder! Du ska ha ett officiellt handicap och vara äldre än 12 år. Jag kan när som helst, typ. Tacksam på förhand /MVH Desperat o-officiell golfspelare(a.k.a. den frivillige golfaren ;))"
Är sugen på minigolf också på gustavsviks äventyrsminigolf. Vill gärna få revansch mot en viss kaxig Micke...
Ikväll blir det grilla å bad hos Jossan! götttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0