< Till bloggens startsida

Freeedag å jag är ledig! :D

Men först om Onsdagen..
Jobbade kväll på 38an
Gick hem och sov
Så roligt var det ^^
Åsen vare Torsdag
Å jag jobbade dag på 38an
Sen senare på kvällen träffa jag E å hennes alldeles nya lilla bebis flicka på tre dagar! :D
Sov när vi kom men en timma senare höll jag i henne å då vakna hon å va hungrig så hon sög sig nästan fast på min tröja.visste väl att de fanns tuttar där nånstans, dock mjölkfria sådana ^^,
Sååå gullig! Så mjuk! Så gosig!
Vill ha en! Men vill inte än :P
Gick tebax å käka kycklingsallad från pizzerian..
Och så sov jag..och plötsligt var det Fredag! :P
Jobbade dag idag..en bra dag. Hade nå att göra hela tiden..men de var inte stressigt alls.
Gött.
Å sen bilade jag till björkhaga efter att ha fyllt tanken till toppen :P
Käkar grekisk sallad å ser på simningen på teve..Ska slappa hela helgen..Är juh ledig! HAH :D Zupernööjd ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0