< Till bloggens startsida

Söndag 12e Juli

Sitter på jobbet..^^
Kan väl säga att jag väntar på att få gå hem bara..vill inte ta ut flexen ;)
Haha


kl 19:
Rätt nöjd med helgen som varit..
Båda sjuksköterskorna som jag jobbat med i helgen (båda nya bekantskaper typ) har berömt mej för arbetet :D
Det uppskattas såklart väldigt mycket.
Idag har jag tagit bort KAD, bytt stomipåse helt själv, å de gick sketans bra ska jag tillägga..(hur skulle de annars kunna gå iofs?? ;)), tagit blodprover...mm.
Tycker bäst om att jobba själv som jag gjort nu under helgen istället för att dela på arbetsuppgifterna med en annan uska...är nog kontrollbehovet som stiger in dära..^^, Mera ansvar äre iofs, men det är lätt hanterbart iaf :P, å så vill jag göra sakerna i min takt..vilket är snabbt ^^,
Happ bara en dag kvar å sen är jag leeedig i två dagar :D
Inte för att jag har nåra planer..
Å inte lär väl vädret vara någe bättre än det är nu så...
Äsch, bara man får sova å slippa gå å jobba är jag nöjd ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0