< Till bloggens startsida

Fredag 5e Juni

Ojoj vad tiden flyger förbi i all hast..
Idag låg jag kvar i sängen till klockan 2 på eftermiddan. Låg å läste en av de två böckerna jag hämta igår på haga bibblan från klockan 11 typ. skönt att man är leeedig :P
Igår blev de nästan som jag skrev det..det enda som inte blev av var att hämta biobiljetterna, men de är för att när den visas har jag teori på Kårsta GK..:( Prioritera is teh shit! ^^
Skulle idag hade jag tänkt åka iväg till stadium outlet å kolla golfbag å klubbor...tycker de är dags å investera i sånt nu..
Men åkte bara till systemet vid ica maxi å inhandla lite ööl åt M, å en vinflaska å två cidrar åt mej själv till ikväll.
För ikväll äre fest! Förfest hos H. och sen middag på Alfonso elr nått, kommer inte ihåg vad stället hette så noga men italienskt äre iaf..
efter det blir de nog utgång..eller inte eftersom de är studenten idag..
Galet! 2 år sen tog JAG studenten! xD jag skrek som en tok på flaket, hoppa upp å ner, drack en massa, sprang i osköna skor och dansa natten igenom tills blåsorna inte kunde blir värre, hamna i en källare sent på morgonen däckad och hopträngd på en säng med två härliga kompisar och desto fler på golven ^^,
Fina tider det..ööjöjöjöj.
Nästa år blir det examen istället! Yeehaaaw! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0