< Till bloggens startsida

Måndag 15e Juni

Helgen har gått snabbt..men jag kommer inte ihåg någe av det xD
Det jag  vet att jag gjorde var att jag var på kårsta igår å träna lite chip, pitch, långa slag å puttar..
De går riktigt dåligt för mej med puttarna..:/
Men jag vill ut å spela på banan!!!! Får juh inte göra det själv..måste ha en fadder :/
happ..idag ska jag simma lite..kanske dra till Rusta å shoppa lite grejjer..bla en dörrmatta till mor i födelsedagspresent..(hon fyller år den 18e juni..2 dagar innan midsommar..)
Har juh tjänat 6300 i skattepengar denna månan ;) däremot ska det räcka till golfräkningen å i ca 1,5 mån frammåt tills lönen kommer :(
Aja..får väl klara mej på det lilla jag har så gott jag kan.
M drar idag iväg till ambulansen i ett  dygn, å jag tänkte att jag flyttar hem i tre dagar :P
M har idag även bokat en Lyxhytt på Cinderellakryssningen..Hans släkt kommer ta över hela båten den kryssningen..xD
Tyvärr är det en dag som jag inte vet om jag får ledigt..men hoppas. Det kostar iaf samma pris som om bara han skulle dra iväg, så den är bokad för mej med...Jag ringde iaf chefen å fråga om de kunde höra om nån ville byta den turen med mej..Hoppas hoppas..
Äsch nu har jag tröttnat på å skriva..hejs!
P.S. Spotify är grymt!! (så länge man inte har mobilt bredband det vill säga..)Tack bror för the invite..^^ D.S.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0