< Till bloggens startsida

Måndag 29e Juni

Ojsan vad tiden går fort..nu är juni snart slut :'(
Juni månad har vart fin mot mej..man har kunnat sola å bada, träna golf i fint väder
..:) fina tider de..
Å igår var man till Hargebaden nedåt askersund till med universitetsgänget, sola å bada, elr ja..doppa sej nåra gånger för att svalka av sej..Men vattnet gjorde en nedkyld så att bena domna bort på 5 röda sekunder, så kallt vare i vätternvattnet! De gjorde rent av ont att bada! xD
Stanna till i Askersunds hamn också för å ta oss en mjukisglass..mm så gott :)
Tror jag körde på bensinångor där ett tag bara xD Mätarn var nere på ja vad ska man säga? Botten? Och hade väl vart det i ca en mil! haha
Var tvungen å stanna till vid Marieberg på hemvägen å tanka..så då blev de åka av igen ^^
Tog lite mer bensin än jag hade räknat med(hade juh 3,5 personer till i bilen!)..men framför allt låg Hargebaden längre bort än jag hade räknat med oxo ^^

Idag blire bad i Leken! Å hoppas på lite grillning! :)
Å sen lite bio på sommarkvällen kanske..
För imorn börjar helvetet..måste upp kl 5 typ..göra matlåda måste jag gö idag :/ För att imorn börjar jag på avdelning 38 på USÖ som undersköterska..jisses..måste ha med mej skylten jag beställt (fin är den, silver med svart text :P), skor å matlådan såklart..tänk! sista sommarn då jag inte är sjuksköterska..^^
Min plan kanske jag ska berätta om, om min framtid det närmaste året: Plugga klart såklart till sommaren, ta ett sommarvikariat på USÖ som sjuksyrra hela sommarn..å sen när det vicket är klart - ja då kan jag sticka iväg å göra nå för pengarna. Kan då göra VAD jag VILL! :D
Typ dra till Thailand å ta dykcert...*leeer*
haha guuud va skönt å kunna ta ett vickariat för å sen inte göra nå :P
Ajjemen! låter som en bra idé elr hur? Smart jag är...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0