< Till bloggens startsida

Söndag 7e Juni

Baksmälla idag efter 6e juni? haha I think not..
Lugnare kunde den inte blivit :P

Idag däremot hände de grejjer..!
Sov till typ 12(ja, okey de var inte det jag mena..^^)
för att sen dra till Stadium Outlet å köpte mej en golfbag å ett halvt set med klubbor för halva ordinarie priset! :)
Å en handske, å lite smågrejjor i ett "golf aid kit" med typ handduk, peggar, markörer, greenlagare å tre bollar inhandlades oxo..
Hela dagens shopping för under 900 spänn! wohoo! helt värt det...if you're into golf that is..^^.
Å direkt efter det drog ja till golfbanan för en praktisk lektion på rangen..
Testa faktiskt alla mina klubbor(de är bara 6)..skitbra för mej som nybörjare de dära klubborna. Inget för pråligt liksom ^^.
Blev putting träning också..fy fasiken vad dålig jag är! Kommer aldrig att klara 23 slag på 9 hål för att få godkänt...blev 28 slag för mej två gånger om..! :'(
Aja de är bara å träääna! tur att man använder samma boll där iaf..annars hade det blivit dyrt som på rangen ^^
(fast inte för oss som får bollar ändå :P)
Missa tennisen dock men de var juh inge å missa...robin sög juh ändå tyvärr :(
Nähää...ska man lägga sej? eller slå på blade 2 som börjar om nåra minuter..? klockan är juh bara 00.02..å jag är leedig i två veckor till! :P hehe
it äs najs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0